KOPI PAK BELALANG PREMIUM



Kopi Pak Belalang™ Premium merupakan pelengkap diet harian anda dengan komponen bio aktif, nutrien dan mikro-nutriennya yang amat berguna dan sukar diperolehi dalam diet harian anda.Ramuan seperti Kopi Arabica, Delima, Kolagen, White Kidney Bean dan Madu di adun dalam peratusan yang tepat untuk memberi hasil yang menakjubkan.

Kopi Pak Belalang™ Premium diformulasi oleh pakar-pakar tempatandengan menitik beratkan citarasa dan keperluan kesihatan orang Asia. Keenakan, keharuman dan pengalaman dari Kopi Pak Belalang™ Premium ini tidak mudah lekang dari minda anda. Berikut adalah sedikit sebanyak keajai badan kebaikan Kopi Pak Belalang™ Premium.



KANDUNGAN YANG TERDAPAT DI DALAM KOPI PAK BELALANG PREMIUM


White Kidney Bean
Kaya dengan protein / Kaya dengan pelbagai vitamin dan mineral (Molybdenum, Folat, Besi, Tembaga, Manganese, Kalium, Vitamin K1, Fosforus) / Mengandungi sebatian  bio aktif tumbuhan yang mempunyai manfaat kesihatan (Isoflavon, Antosianindan, Penghalang Kanji) / Mengurangkan berat badan.​


Collagen
Menggalakkan kulit kelihatan lebih muda / Meningkatkan tahap kelembapan kulit / Meningkatkan kelicinan kulit dengan mengurangkan bilangan furrows mikro - relief / Meningkatkan tanda-tandakedutan yang dalam / Meningkatkan kelembutan kulit / Elakkan kehilangan jisim badan tanpa lemak / Meningkatkan prestasi sukan /  Mengekalkan keseimbangan nitrogen / Kekalkan berat badan.



Madu lebah
Menurut sains, Mengandungi nilai  ntimicrobial, Antioxidants, Enzymes dan Pro-Biotic. Selain itu,madu lebah mengandungi unsur-unsur penting dengan jumlahnya yang ideal dengan tubuh manusia seperti:Kalsium (Ca),Phosphor (P), Natrium (Na),Thiamin,Niacin, Riboflavin Potassium Iron dan Zink. Madu lebah dapat menambahkan stamina dan membekalkan tenaga, boleh dijadikan sebagai sumber tenaga,dapat Meningkatkan metabolisme tubuh, mengandungi agen antioksidan yang boleh mengurangkan aktiviti yang Memusnahkan sel,dapat melancarkan peredaran darah,dapat melancarkan sistem pencernaan,dapat meningkatkan semangat seksual atau tenaga batin, juga digunakan sebagai mengubati luka-luka dan sesuai untuk kecantikan dan menjadikan kulit lebih licin dan halus.




Kopi Arabica
Kopi membantu meningkatkan tahap tenaga, kewaspadaan, masa tindakbalas, fungsi kognitif am dan kebijaksana anda / Boleh bantu membakar lemak / Meningkatkan prestasi fizikal / Mempunyai nutrien penting (Riboflavin- Vitamin B2, Pantothenic asid-Vitamin B5, Manganese, Potassium, Magnesiumand Niacin) / Mengurangkan risiko diabetes jenis ll / Mengurangkan risiko penyakit parkinson / Melawan kemurungan dan membuat anda ceria /Mengurangkan risiko angin ahmar.


Pomegranate
Sarat dengan nutrien penting / Mempunyai kesan anti radang / Boleh membantu melawankan serprostat / Berguna menentang kanserpayudara / Membantu mengurang tekanan darah tinggi / Membantumelawan arthritis dan sakitsendi / Mengurangkan risiko penyakit jantung / Membantu melawat masalah mati pucuk / Membantu melawan jangkitan bakteria dan kulat / Meningkatkan daya ingatan / Membantu meningkatkan prestasi senaman.

No comments:

Post a Comment