CELL FACTOR



TAHUKAH ANDA?
Manusia adalah organisma multisel yang terdiri daripada berjuta-juta jenis sel.Setiap sel adalah berbeza saiz, bentuk dan struktur, untuk membolehkannya melaksanakan tugas-tugas tertentu. Sel-sel melaksanakan fungsi-fungsi khusus, yang mana setiap jenis sel hanya melakukan satu fungsi yang spesifik sahaja. Ciri ini dikenali sebagai pengkhususan sel.


Contoh jenis-jenis sel yang biasa dijumpai dalam badan manusia:
- Sel saraf.
- Sel darah merah.
- Sel epitelium.
- Sel sperma (pembiakan lelaki).
- Sel otot rangka.
- Sel tulang.
Pengkhususan sel-sel di dalam badan membolehkan sel-sel badan untuk melaksanakan proses kehidupan seperti perkumuhan, pernafasan dan penghadaman secara serentak. Memastikan agar proses hidup berfungsi dengan cekap dan lancar. Organisma multisel boleh menyesuaikan diri (adapt) dengan perubahan dalam sekitarnya.
Untuk menjaga dan memulihkan sel-sel yang telah rosak pengambilan CELL FACTOR adalah jalan terbaik. Diformulasi untuk membantu sel dalam badan manusia supaya berada dalam keadaan yang baik. Produk ini adalah hasil daripada gabungan bahan-bahan terbaik dunia seperti Aloe Vera, Ekstrak Ashwagandha, Kolagen, Chlorella, l-Argenine, Digezyme dan jus buah semulajadi sebagai perasa yang lazat dan berfaedah. Miliki produk terhebat ini dari pengedar-pengedar sah dan kiosk-kiosk CWC Republic kami yang ada di seluruh Malaysia. (http://www.cwc.com.my/#!cell-factor/ndeym )
Kami mencari pengedar di seluruh Malaysia untuk memasarkan produk-produk hebat kami. Jika anda ingin menjadi seorang usahawan yang berjaya dan ingin mengubah hidup anda sila hubungi kami di talian 07-5626542

No comments:

Post a Comment